TOEGANKELIJKHEIDSWANDELING CENTRUM BOOM
Terug naar index jaarjournaal 1996 Op 21 september 1996 richtte de ‘Welzijnsraad’ een ’toegankelijkheidswandeling’ in door Boom-centrum, die de pijnpunten moest aantonen voor mensen die minder mobiel zijn en vaak aangewezen zijn op een rolstoel. Het initiatief kwam er na herhaalde klachten bij leden van de Welzijnsraad. Tijdens de wandeling werden de locaties die een … Lees verder