DEN OOGEN BOOM
Terug naar index jaarjournaal 1996 Op 24 december werd het project ‘Den Oogen Boom’ opgestart. Het project moest de leefbaarheid en veiligheid in de gemeente bevorderen. Het project was het gevolg van het preventiecontract dat in 1994 werd afgesloten met het Federaal Ministerie van Binnenlandse Zaken. Den Oogen Boom dienden 3 lijnen te ontwikkelen: dialoog … Lees verder