INHULDIGING BUURTPARK SINT-KATELIJNESTRAAT EN VLONDERPAD

Terug naar jaarjournaal 1997 Op 25 april 1997 werd het buurtpark aan de Sint-Katelijnestraat in Boom, samen met het Vlonderpad (houten wandelpad) in het provinciaal domein De Schorre, plechtig ingehuldigd. De inhuldiging, in aanwezigheid van gouverneur Camille Paulus en bestendig afgevaardigde Jos Geuens, kon op veel belangstelling rekenen van de buurtbewoners. De originele videofilm maakt … Lees verder