VERVEEL-JE-NIET PAS
Terug naar index jaarjournaal 1990 Tijdens de zomervakantie schreven meer dan 300 kinderen zich in voor de ‘Verveel-Je-Niet pas’, voorloper van de Grabbelpas. Boomse kinderen mochten voor 100 Bef. deelnemen aan een waaier van activiteiten. Op 6 augustus 1990 werd hierover een reportage gemaakt voor het jaarjournaal. De originele videofilm maakt deel uit van het … Lees verder