SHOOTING CLUB BOOM, WEDSTRIJD BURGEMEESTER MARNEF

Terug naar index jaarjournaal 1996 Onder het motto ’training is de beste bewapening’ hielden politie en rijkswacht uit Boom en omstreken op 24 april 1996 hun jaarlijkse schietoefening. Aan de schietwedstrijd ‘burgemeester Marnef’ namen 68 hoeders van de wet deel. ‘Boom 1’ bleek de beste groepsresultaten neer te zetten, Geert Borms (politie Rumst) was de … Lees verder